Informatii utile curatenie
Aici putei gasi cele mai noi informatii utile din domeniul curateniei profesionale. In cazul in care aveti cunostinta si despre alte informatii utile sau evenimente, nu ezitati sa ne contactati si sa ni le comunicati. Va multumim!
- Dacă până acum, licitaţiile publice controversate erau acelea în care anunţurile făcute în Serviciul Electronic de Achiziţii Publice erau neclare sau incomplete, se permitea participarea unui singur ofertant sau se elaborau cerinţe pe care ar fi putut să le îndeplinească un anume agent economic, în prezent avem de a face cu un caz mai aparte. Mai marii CFR intenţionează să angajeze o firmă (sau mai multe) pentru a face curăţenie (generală sau de sezon) în Gara Constanţa pentru o sumă ce variază de la 112.026 la 1.344.288 lei fără TVA. „Acordul cadru se va încheia cu un număr de trei până la cinci operatori economici pentru fiecare lot, dacă numărul de oferte admisibile va permite acest lucru. În caz contrar, numărul operatorilor economici cu care se va încheia acordul cadru poate fi şi mai mic decât cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fără reluarea competiţiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei", este precizat în anunţul publicat pe SEAP. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 9 octombrie a.c., urmând procedura licitaţiei electronice.
- Bugetele companiilor pentru curatenie au intrat la apa. Criza a scazut insa simtitor bugetele companiilor, chiar daca cerintele au ramas constante, sau - uneori - chiar au crescut simtitor, povesteste managerul unei companii consacrate in acest domeniu, A. T. In plus, beneficiarii cer servicii cu valoare adaugata, precum utilizarea materialelor certificate Eco in UE, echipamente cu impact energetic redus sau colectare selective a deseurilor. “Impactul crizei este simtit in special de catre prestator care trebuie sa mentina calitatea serviciilor, micsorand marja de profit. Pe de alta parte, efectul de criza poate fi benefic, in sensul in care prestatorul devine mai eficient in folosirea resurselor proprii, in special resursele umane”, subliniaza acelasi manager.
- Incepând cu 25 Septembrie 2010, s-a deschis primul magazin cu detergenti si echipamente profesionale unde vor avea acces si persoanele fizice, la CONSTANTA .
- Stefan Klingler ocupă de la 1 iulie 2010 poziţia de .Marketing Manager al Diviziei de Detergenţi Henkel România. Stefan Klingler şi-a început cariera în cadrul Henkel Germania în 2002, ocupând de-a lungul timpului diferite poziţii în cadrul departamentelor de marketing şi vânzări ale companiei din Düsseldorf. Noul Marketing Manager este absolvent al Universităţii Heinrich-Heine, din Düsseldorf, Facultatea de Ştiinţe Economice iar printre hobby-urile sale se numară: golf, jogging, tenis.